مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان: سامانه تلفنی ۱۴۲۰، پاسخگوی افرادی است که زیر پوشش این سازمان قرار دارند.   به گزارش پایگاه خبری رو در رو ؛عبدالرضا روشنی خطاب به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: جهت پیشگیری از سوءاستفاده و کلاهبرداری افراد سودجو، از ارائه کلمه کاربری، رمز عبور […]

  • مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان: سامانه تلفنی ۱۴۲۰، پاسخگوی افرادی است که زیر پوشش این سازمان قرار دارند.

     

    به گزارش پایگاه خبری رو در رو ؛عبدالرضا روشنی خطاب به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: جهت پیشگیری از سوءاستفاده و کلاهبرداری افراد سودجو، از ارائه کلمه کاربری، رمز عبور سامانه تامین اجتماعی و رمز کارت بانکی خود به افراد ناشناس، خودداری کرده و به صورت دوره‌ای نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.

    وی افزود: همچنین افراد وابسته و زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی می‌توانند برای بهره مندی از خدمات الکترونیکی سازمان، به سامانه الکترونیکی به نشانی es.tamin.ir یا به کارگزاری‌های رسمی و مراکز ارائه خدمات اینترنتی معتبر، مراجعه یا پاسخ سوالات خود را به صورت مستقیم از سامانه تلفنی ۱۴۲۰ دریافت کنند.

    روشنی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود مواردی از قبیل: بدهی کارگاه، ثبت سوابق بیمه شدگان، ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، از سامانه یاد شده، به صورت ماهانه رصد شده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.

    مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان می‌گوید: همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سوءاستفاده و کلاهبرداری، مراتب را با ارائه مستندات مربوط، به دفتر حراست اداره کل تامین اجتماعی استان، به نشانی: اهواز، بلوار گلستان، نبش غربی میدان کارگر، طبقه اول اطلاع دهند.

    *

    مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان: سامانه تلفنی ۱۴۲۰، پاسخگوی افرادی است که زیر پوشش این سازمان قرار دارند.

     

    به گزارش پایگاه خبری رو در رو ؛عبدالرضا روشنی خطاب به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: جهت پیشگیری از سوءاستفاده و کلاهبرداری افراد سودجو، از ارائه کلمه کاربری، رمز عبور سامانه تامین اجتماعی و رمز کارت بانکی خود به افراد ناشناس، خودداری کرده و به صورت دوره‌ای نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.

    وی افزود: همچنین افراد وابسته و زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی می‌توانند برای بهره مندی از خدمات الکترونیکی سازمان، به سامانه الکترونیکی به نشانی es.tamin.ir یا به کارگزاری‌های رسمی و مراکز ارائه خدمات اینترنتی معتبر، مراجعه یا پاسخ سوالات خود را به صورت مستقیم از سامانه تلفنی ۱۴۲۰ دریافت کنند.

    روشنی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود مواردی از قبیل: بدهی کارگاه، ثبت سوابق بیمه شدگان، ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، از سامانه یاد شده، به صورت ماهانه رصد شده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.

    مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان می‌گوید: همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سوءاستفاده و کلاهبرداری، مراتب را با ارائه مستندات مربوط، به دفتر حراست اداره کل تامین اجتماعی استان، به نشانی: اهواز، بلوار گلستان، نبش غربی میدان کارگر، طبقه اول اطلاع دهند.